Tools

Ile said

Ile  

Hesari Kotimaa A11. D-vitamiinin saantisuosituksia saatetaan nostaa lähivuosina

3 comments

Ile posted to #Journalismi Helsinki 13.09.2009 (fi)

3 comments

Bottom

natasha_l  

Voisivat suosiolla nostaa samantien, aivan turhaa tässäkään asiassa on vitkutella.

natasha_l commented on posted to #Journalismi 13.09.2009 (fi)

Ile  

Hyvä niin.

Jutussa mainittiin, että riskiryhmässä liian pieneen D-vitamiinisaantiin on maahanmuuttajat. Miksei voida sanoa tummaihoiset, kun ei tällä tiettävästi maahanmuuttamisen kanssa mitään tekemistä ole.
Onkohan Hesarilla jokin varoitus tuotantoputkessa, jos jutusta löytyy vaarallisia sanoja? Tässä kontekstissa vain maahanmuuttaja on erittäin huono valinta.

Ile commented on posted to #Journalismi Helsinki 13.09.2009 (fi)

Ile  

@natasha_l D-vitamiinin kanssa vaan on sellainen ongelma, että se on halpaa ja sillä ei voi rahastaa, joten kukaan ei sitä tutki tai julkista vahvoja tutkimustuloksia, joita löytyy paljon.

Kyllä yhtä possunuharokotetta ollaan vauhdilla tutkimassa/testaamassa/ottamassa käyttöön kun siinä puhutaan isoista rahoista ja voitoista.

Ile commented on posted to #Journalismi Helsinki 13.09.2009 (fi)

Login or register to leave a comment

Publicity
These messages are public and can be seen by anyone.